تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozfa.com/

دانلود کرک سالم بازی سارق Thief 2014

تی سی گیمز امروز در این پست کرک سالم بازي سارق Thief 2014 که توسط گروه Reloadd برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت 

تی سی گیمز امروز در این پست کرک سالم بازي سارق Thief 2014 که توسط گروه Reloadd برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت 

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود کرک سالم بازی سارق Thief 2014
خلاصه داستان :

تی سی گیمز امروز در این پست کرک سالم بازي سارق Thief 2014 که توسط گروه Reloadd برای ورژن v1.0 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای دانلود و آموزش به قسمت ادامه مطلب بروید.

 

 

کرک سالم بازي سارق Thief 2014

 

 

 

Thief یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Eidos Montreal ساخته و توسط Eidos Interactive برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بدون شک بازی Thief را با شخصیت محبوب و اصلی اش Garrett می شناسیم و با وجود این که سازنده این بازی یعنی Edios Montreal عنوان کرده که این سری از بازی یک ریبوت از این سری باشد اما با پیش نمایش هایی که اخیرا نیز منتشر شده است, بازی دی ان ای اصلی خود را حفظ نموده است. محیط بازی دزد در دنیای فانتزی و تاریک به وقوع می پیوندد و همانطور هم اشاره شده شخصیت اصلی آن همانند نسخه های پیشین Garrett خواهد بود. گرت که سال ها از محل زندگی اش دور بوده تصمیم می گیرد به وطنش بازگردد و ماجراجویی های خود را از سر بگیرد در واقع مثل خیلی از نسخه های مشابه گرت به قصد پول و ثروت و دزدی نمی کند بلکه شم ماجراجویی او وی را به این کارها می کشاند و در خطرناک ترین مناطق شاهد حضور وی هستیم.

 

بازی Thief همانطور که می دانید در شهری به نام “The City” رخ می دهد, مکانی که با محیط ویکتوریایی خود به خوبی با محیط بازی مچ شده است. دولت این شهر موسوم به The Baron ستمگری های بی حدی دارد و به وضعیت فلاکت بار شهر که مورد حمله بیماری طاعون نیز قرار گرفته می افزاید. در این میان گرت سعی دارد به ساماندهی اوضاع شهر بپردازد اما باز هم همان ماجراجویی های قبلی خود را خواهد داشت. اما بریم سراغ گیم پلی بازی. سازنده بازی در گیم پلی آن سعی کرده تمامی خصوصیات اخلاقی و شخصیتی گرت را به تصویر بکشد و چالاکی و باهوشی او را به خوبی به تصویر بکشد, بازی به صورت اول شخص میباشد, در حالی که در نسخه های قبلی شاهد سوئیچ به سوم شخص در پاره ای از نقاط بودیم اما در این سری تماما از این ایده استفاده شده است, گرچه در برخی موارد مثل حرکت از نرده و ها و دیوارها به ناچار و برای دادن کنترل کامل به گیمر دوربین زاویه خود را به سوم شخص تغییر می دهد و این هم برای راحتی هرچه بهتر گیمر است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista with platform update

CPU: High-performance dual core CPU or quad core CPU

RAM: 4 GB

Graphics Card: AMD Radeon 4800 series / Nvidia GTS 250

DirectX: DirectX 10

HDD/SSD: 20 GB

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 or 8

CPU: AMD FX 8000 series or better / Intel Quad i7 Core CPU

RAM: 4+ GB

Graphics Card: AMD Radeon R9 series or better / Nvidia GTX 660 series or better

DirectX: DirectX 11

HDD/SSD: 20 GB

 

 آموزش کرک کردن بازی: فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات داخل پوشه را در محل و مسیر نصب بازی کپی کنید.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است کرک ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از کرک ها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد. 

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 مشکلات متداول بازی ها 

 

 

 **حتما قبل از کرک کردن بازی آنتی ویروس را غیر فعال کرده و اتصال به اینترنت را قطع کنید و بازی را اجرا کنید** 

 


 

نام فايل :  Thief (2014) x64 x32 v1.1 Reloadd

حجم فايل : MB 2

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 261

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان