تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozfa.com/

دانلود ترینر سالم بازی Emergency 2012,رمزهای بازی Emergency 2012

ترینر جدید و سالم بازی Emergency 2012,Download Trainer Emergency 2012,دانلود نسخه فشرده بازی Emergency 2012,دانلود لینک مستقیم بازی Emergency 2012,دانلود ترینر

ترینر جدید و سالم بازی Emergency 2012,Download Trainer Emergency 2012,دانلود نسخه فشرده بازی Emergency 2012,دانلود لینک مستقیم بازی Emergency 2012,دانلود ترینر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر بازی اورژانس Emergency 2012
خلاصه داستان :

کاربران تی سی گیمز TCGAMES سلام در این پست ترینر سالم بازی اورژانس Emergency 2012 که توسط گروه GERI و H4X0R برای ورژن V1.2 بازی منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

ترینر بازی اورژانس Emergency 2012

 

 

 

 

بازی بسیار زیبا و محبوب اورژانس ۲۰۱۲ یک بازی استراتژیک بسیار هیجان انگیز میباشد که در آن شما تمام تیمهای اظطراری اورژانس مانند پلیس,آمبولانس,گروه امداد,گروه نجات, پلیس, نیروی ویژه ,آت نشانی و… را در اختیار دارید و باید در مواقع خطر به نجات مردم بشتابید و آنها را نجات دهید.استفاده از انواع ابزارها مانند هواپیماهای آب پاش, هلیکوپترها,ماشینهای مختلف و… همینطور انواع ابزارها شما را در یاری و کمک کردن به مردم حادثه دیده یاری خواهد کرد.

 

 
حداقل سیستم مورد نیاز:
CPU 2,5 Ghz
1 GB RAM
WindowsXP / WINDOWS Vista / Windows 7
DX9 compatible graphic card(min. GeForce 5) with 128 MB VRAM
DVD
DSL internet connection for multiplay
 
سیستم پیشنهادی:
CPU Dual-Core 2 Ghz
2 GB RAM
WindowsXP / Windows Vista / Windows 7
DX9 compatible graphic card (min. GeForce 8 ) with 256 MB VRAM
DVD
DSL internet connection for multiplay
 

 

آموزش استفاده از ترينر  H4X0R: ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي کليد INSERT کلیک کرده تا ترینر فعال بشود حال بر روی علامت هاي * و / درسمت راست کیبورد کلیک کنید در صورت صحيح عمل کردن رمزها فعال می شوند.

آموزش استفاده از ترينر  GERI: ترينر را اجرا کنيد و بر روی کلمه Start Game کلیک کرده اکنون پنجره ای باز شده و فایل اجرای بازیتان در آن بگذارید و  استارت کنید حال در وسط بازیتان بر روی اعداد ۱ تا ۷ که رمزهای بازی می باشد کلیک کنید در صورت صحيح عمل کردن رمزها فعال می شوند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

 کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

  

 
 نام فايل :
EMERGENCY 2012 V1.2 PLUS7TRN GERI
سايز فايل :
KB 280
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

 
 نام فايل :
EMERGENCY 2012 PLUS2TRN H4X0R
سايز فايل :
KB 940
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 532

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان